Ey adamız, bize gösterdiğin onca cömertlikten sonra sana bu kötülüğü yaptığımız, düşmanımızı saygı göstererek karşıladığımız, üstelik öne doğru hafifçe eğilerek elini sıktığımız için bizi bağışla!
Bulmuyorum, zihnim biraz dolaşık. Vaktiyle dünyada bir şeye inanırdım:kuvvet ve kuvveti temsil eden devlet nizamı. Halbuki şimdi bana geliyor ki, insanların talihine binbir tane başka kuvvetler de hakim. Hükümdarların, hükümetlerin elinde bir karıncadan aciz görünen en zavallı insanda bile her zaman ezilmeyen, öldürülemeyen gizli kuvvetler var.