Daha önce özgürlük hakkında hiç düşünmediğimi farketmiştim. Birden " ben özgür müyüm?" sorusu büyüyüverdi. Sanki bir soru zihnimde şekillenmemiş de kocaman bir billboard gibi önüme çıkıvermişti. Aniden durdum. Bu korkunç bir soruydu? "Ben özgür müyüm?" Cevabı, sorudan da korkunçtu:"Hayır, değilim." Daha sarsıcı bir soru ise şuydu: Hiç özgür olabilecek miyim?