Muhavele

"Hiç bir cümleye sığmaz bazı Kırgınlıklar, Susmak bunun için var.."🍂🍂🍂
İnsan ve Duygular
Reklam
"Yalnız kaldığında kitap okuyarak yalnızlığını gider. Çünkü kitap okumak en güzel konuşma aracı ve gözleri baktırma vasıtasıdır."
İlimle başbaşa kalan kimseyi yalnızlık sıkmaz. Kitapları teselli vesilesi yapan kimse hiç mahzûn olmaz. |#y:22573/Edebü'd-Dünya Ve'd-Din|
Evvabin namazı
📖 _"Bir kimse akşam namazından sonra hiç konuşmadan *altı* *rekat* namaz kılsa, o namaz (sevap bakımından) on iki senelik ibadete denk olur."_ *(Tirmizi, Mevakit, 204)*
Din