"Görünüşte o bütün dünyayı tutmakta,gerçekteyse dünya ve insanlık artık adeta şifasız hale geldiğini anladığı veya duyduğu yarasının ateşiyle bir damla olsa da Batı kadehindeki suyu başına çekmekte.Ama bu su tuzlu suymuş,asitmiş,dinlediği yok dünyanın. İnsanlık batıyı içiyor.
Evet insanlık batıyı içiyor. Fakat bu içiş onu şifaya götürmüyor. Hatta yavaş yavaş zehirliyor onu."