İnsanlar eskiden kan dökmede bir adalet görür ve vicdan azabı duymadan öldürürlerdi,şimdi ise kan dökmeyi iğrenç saydığımız halde, yine de bu iğrenç şeyle çok daha fazla uğraşıyoruz. Hangisi daha kötü? Siz karar verin.
O çekici adam, evlendikten sonra bir gecede çocuğa dönüşmüş. Huyuna gidip yatıştırmaları gereken bir adama evirilmişler. Öyle gururluymuşlar ki duymak istemedikleri bir lafı ucundan işittikleri anda hemen keyifleri kaçar ya da öfkelenirlermiş. Bayan olacak gibi değilmiş bunları anlattıklarında insanlar,
"Tüm erkekler böyle, herkesin kocası aynı. Uyum sağlayıp yaşa"diyorlardı. Ben bunu istememiştim.
Ne diye çocuğummuş gibi davranan bir adamla evleneyim, neden her şeyine uyum sağlamak zorunda kalayım?