“Kendine bir kural koy, Kafka. Ve o kural ne olursa olsun, onu asla bozma. Ne olursa olsun. Kendini ne kadar yalnız hissedersen hisset, ne kadar acı çekersen çek, asla kurallarını bozma. Çünkü kuralları bozarsan, o zaman kim olduğunu kaybedersin. Nereden gelip nereye gittiğini de. Kim olduğunu bilemezsin artık.