Nora'nın kendi yaşamındaki anlam arayışı, anlamını bulma çabası, bu yolculuğunda hissettikleri, fark ettikleri , öğrendikleri çok etkileyici normlar ortaya koydu benim için de. Hepimiz hayatımızın en güzel versiyonunu yaşamak isteriz.
Nora gece yarısı kütüphanesine geldiğinde çok tedirgin hissediyordu ne yapacağını bilemiyordu. Kendisinden hayatı ile ilgili bir an seçmesi istendiğinde nerelere gitmesi gerektiğini başta bilemiyordu. Nora seçimlerini yaptıkça gerçek anlamı buldu.
Aslında gece yarısı kütüphanesindeki kişinin kendiniz olabileceğini düşünmek de çok spiritueldi.
Ya bizim ruhumuz da paralel evrenlerde sonsuz varyasyon arasından bir ihtimali seçmiş o da bu yaşantımızsa ?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!