Kıymetli Ali Ural'a, yazarlık atölyesindeki derslerinden birinde sormuştuk uyumadan önce kitap okunur mu okunmaz mı diye. Kendisi şöyle demişti "Kitaplar uyutmak için değil, uyandırmak için vardır. Uykuluyken kitap okunmaz. Zihnin en açık olduğu zamanlarda okumalıdır." O yüzden uykum varken okumamayı tercih ederim. Uykum yokken okuduğum kitap uykumu getirirse, yeterince iyi bir kitap değildir derim. Genelde de tahminim doğru çıkar ve o kitabı bir türlü bitiremem. Süründüre süründüre hem onu hem kendimi rezil ederim. :)