Okudum. GZT'nin röportajını da izledim, doyamayıp birkaç kez izledim hatta :) Erzurum tren garıyla ilgili şiirlerine denk geldiğimde içimi farklı bir hüzün kaplıyor, bir gün sırf Genç Ağabeyin hissiyatını anlayabilmek için gitmeyi çok istiyorum hatta orada sabahlamayı. Öyle naif biri ki, başka ne denebilir bilemiyorum, Allah hayırlı uzun ömürler ve şiirler versin ona :)