Kitabın bir çok bölümünü elimde kalemle sanki ders çalışır gibi not Olarak okudum. Özellikle kitap tavsiyeleri ve hayata dair öğütleri çok hoşuma gitti. Roman tadından uzakta ancak keyifli, gündelik hayata dair yurtdışında ve yurt içinde yapabileceğimiz etkinlikleri de konu alan bir takım hap gibi bilgiler paylaşılmış. Okumayı düşünenlere tavsiye edebileceğim bir kitap olmuş.
İyi şehir; İyi bir kütüphanede çalıştıktan sonra, İyi bir salonda iyi bir tiyatro oyunu seyredebildiğin ve temsilin ardından güzel bir kafeye gidip sohbet edebildiğin şehirdir.