Az önce bir yazıya denk geldim; diyor ki
“Ailesiyle bağı güçlü olanlar, çiçek gibi açıyor... Diğerleri, duvarlara çarpa çarpa kendi yolunu bulana kadar ömrünü tüketiyor sadece. Hayat bazen seçim hakkı vermez insana; yaşamak istediğin gibi değil, mecbur kaldığın gibi yaşarsın.."