Ahmet Çaça

Kuşkusuz ki en büyük ön yargı; etrafımızdaki herkesi insan sanmamızdır.
Edebiyat
Reklam
Ölüler, yaşayanlarda yaşar, bunu hiç unutma.
Edebiyat
Düşlere dokunmak mümkün olabilir mi ?
Edebiyat
Unuttum diyemem fakat üzerimde bi tesiri kalmamış…
Edebiyat
Cehalet ve sefaletten daha ağır bir kölelik var mı ?
Edebiyat