Munise

Munise
@Munise0
-Gecenin karanlığını, gündüzden ayıracak aydınlığım yok. -"İyiyimler yamaladım dilime."
"Çalışmaya Dair"
Size hayatın karanlık olduğu da söylendi ve siz de bezginlik içinde bezginler tarafından söylenenleri tekrarlıyorsunuz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fakat değil mi ki yemek için öldürmek , susuzluğunuzu gidermek için ana sütünü çalmak zorundasınız, o halde yiyip içmenizi bir tapınma eylemine çevirin...
"Veririm ama sadece hak edenlere " dersiniz sık sık. Ne meyve bahçesindeki ağaçlar böyle der ne de çayırlarınızdaki sürüler. Onlar yaşabilmek için verir; çünkü vermekten kaçınmak yok olmaktır.
Verenler ; verme acısını bilmeden, sevinç aramadan, erdem kaygısına düşmeden verenler vardır bir de; şu vadideki mersin ağacının kokusunu havaya saçması gibi verirler. Tanrı böylelerinin elleri aracılığıyla konuşur ve gözlerinden gülümser dünyaya.
Yokluk korkusu yoksulluğun bizzat kendisi değil midir? Kuyunuz suyla doluyken çekilen susuz kalma korkusu değil midir asıl giderilemez susuzluk?