MuNzur

MuNzur
@Munzuro73
Ji Azadîyê rumettir tiştek nine. _-_-_-_-_-_-_-_-_-_- 2×2=1 _-_-_-_-_-__-_-_-_-_
Li ser zinarên Feraşînê, ronahiya te. Li Çiyayê reşkê kevirên hişk, Di bîranîna te de, em dijîn herdem.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
KURDISTAN
Bİ WATE YE XÊYALA DILÊ ME YE.
Em ne qulikên bêdeng in; dengê me bi ax û dîrokê re ye.
Jîyana Kurdan bêhna berxwedanê tê.
Rojava
Berxwedan rêya herî binirx e bo Azadî,aştî û aramîyê.