Daha kaç gecenin sabahına
Bir doğmak,
Daha kaç günün akşamına
Bir ölmek,
Bırakacağız muamma
...
Lâkin
Âyân olan bir şey var(!)
O da doğmak içim ölmenin
Ölmek için de doğmanın gerekliliği...
İnsan annesinden bir kere
Kendinden ise bin kere doğar...
İnsan ömründe bir kere
Gönlünde ise bin kere ölür...
Zaman bu ya
Dünya dediğin insanı öğütür!
Kim bilir kaç kere yanlış gecenin sabahına uyandık
Kim bilir kaç kere yanlış sabahın akşamına perde araladık
Kim bilir kaç kere yanlış kapılara dayandık
Kim bilir kaç kere kapıları kapadık
Kim bilir kaç kere karanlığa boyandık
...
Yanlış olan mefhum muydu