Bilmezsin yüreğimi... Gün oluyor, onu, ölecek gibi seviyorum : gün oluyor, bucak bucak kaçıyorum... Tutulmak kolay ama vazgeçmek biraz güçce... Alışmak mı nedir ?
Göz ve kalp konuşmaya başladığı zaman neden lisanımız bize ihanet ediyor? Nasıl oluyor da büsbütün yabancı, uzak, ayrı hatta manasız, lüzumsuz kelimeler kalbimizin sırrını dökebiliyor? Nasıl oluyor da aynı kelimeler hem bir vaka anlatıyor hem de bir sırrı ifşa, bir hissi ifade, bir muammayı halledebiliyor?