Ya bazen buradan konuştuğum kişiler oluyor. Fakat kimsede bir sicaklik sezemiyorum. Ben mi fazla samimi davraniyorum, yoksa karşı taraf mı samimi olamıyor? bilemiyorum. Sonra bu uygulama uzerinden dusunerek "okunan o kadar kitap nereye gidiyor, neye tesir ediyor?" diye soruyorum kendime. Samimi olmanin bazilarina gore kitap okumayla alakasi yokmus gibi gozukebilir ama en azından bir guleryuz gostermenin, Allah razı olsun demenin kitapların bizi "düzgün insan kılmak"la bir alakası var, olmalı. Çünkü Sadi Şirazi' nin bu sözü geliyor aklıma "Ne kadar okursan oku, bilgine yakışır şekilde davranmıyorsan cahilsin demektir."