Hayır tabii ki. Bu, çok da yakın bir tahmin olmadı.
Şu, daha gerçekçi olabilir: 200 yüzlü :)
Tabii şimdi (ben de dahil) hepimiz istisna olduğumuzu söyleyeceğiz.
Peki o zaman şu sorunun muhatabı olmanızı isterim (önce kendime soruyorum tabii).
Ben iyi isem, sen iyi isen, o iyi ise... neden bu kadar azız? :)
Yani kime sorsak dünyanın çivisi çıkmış der. Fakat kime sorsak çok iyi biri:))
Sizce de burada bir mantık hatası yok mu?:))
Ayrıca (yine şahsi görüşümdür, kimseyi bağlamaz) o kadar da özel değilsin(iz), değilim. Farklı olmaya çalışırken (herkes farklı olmaya çalışıyor) sıradanlaşan; hareket ederken taşın altına elini koymamak, bedel ödememek için toplumla aynı davranmayı tercih eden, kendini dev aynasında gören, kocaman hayallere sahip küçücük canlıdır insan. 'En azından ben öyleyim!'