M€ⱤDŰMGÌⱤÌZ

M€ⱤDŰMGÌⱤÌZ
@Murattbey
Hala eğitilmekteyim hayat tarafından
Dünya, 19 Mayıs
1621 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Bundan 500 yıl önce durum böyleymiş. Şekspir şimdi ne derdi acaba?
Suratınıza sürdüğünüz boyaları da biliyorum. Tanrı size bir yüz veriyor, Siz kendinize başka bir tane yapıyorsunuz. Kırıtarak yürümeler, işveli konuşmalar, Tanrı'nın yarattıklarına tuhaf isimler takmalar, Masum rollerine bürünmeler, bir yığın saçmalık. Delirtirsiniz insanı. Bundan sonra kimse evlenmeyecek. Hamlet, William Shakespeare
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ya hayatlarının anlamını bulamayanlar?
diye söze girmişti kızılderili. 'Onlar ne olacak?' -Onlar da, göğüslerinde birer et parçasıyla, canlı canlı çürüyecekler. Ve buna da yaşamak demeye devam edecekler!'
İnsanlar 2 yüzlü mü?
Hayır tabii ki. Bu, çok da yakın bir tahmin olmadı. Şu, daha gerçekçi olabilir: 200 yüzlü :) Tabii şimdi (ben de dahil) hepimiz istisna olduğumuzu söyleyeceğiz. Peki o zaman şu sorunun muhatabı olmanızı isterim (önce kendime soruyorum tabii). Ben iyi isem, sen iyi isen, o iyi ise... neden bu kadar azız? :) Yani kime sorsak dünyanın çivisi çıkmış der. Fakat kime sorsak çok iyi biri:)) Sizce de burada bir mantık hatası yok mu?:)) Ayrıca (yine şahsi görüşümdür, kimseyi bağlamaz) o kadar da özel değilsin(iz), değilim. Farklı olmaya çalışırken (herkes farklı olmaya çalışıyor) sıradanlaşan; hareket ederken taşın altına elini koymamak, bedel ödememek için toplumla aynı davranmayı tercih eden, kendini dev aynasında gören, kocaman hayallere sahip küçücük canlıdır insan. 'En azından ben öyleyim!'
Ne adi bir virüsmüş bu "Corona"
Bize ev hapsi verdi, kendisi dünyayı dolaşıyor...
Ahlak
Bizi daha fazla insan edecek kelimelere bugün de sahibiz ama onları daha ziyade kişiliğimizi stilize edecek birer aksesuar gibi kullanıyoruz. . “İnsanlarda hiç ahlak kalmadı!” dedi tepeden bakan biri. “Belki de sen aşırı stokladığından bulamıyorlar!” diye lafı gediğine koydu yavaşça diğeri. . .