On ne voit bien qu’avec le coeur. L’essentiel est invisible pour les yeux…
I disappear sometimes, It’s my thing…
The hardest battles are the ones inside us...
youtu.be/7AGU517PfNI?si=...
Gözlerin olmasaydı, beni ağlatmasaydı
Alıp giderdim başımı uzak iklimlere yarın
Hani bahar gelince pembe güller açar ya
Senin de öyle mektupların.
Şarkıların, türkülerin en güzel olduğu yerden
Ne olursun bir ses getir bana yetecek.
Seni güzelliğin mi alıp götürdü birden?
Ama bu yalnızlık beni hep kahredecek.
Burası İstanbul mu böyle yosun kokulu?
Gel gitme vakit erken.
Gel Beyazıt Kulesi'nden türküler söyleyelim.
İstanbul bu kadar güzelken
Şimdi Japon türküleri söyleniyor gel!
Rüzgar gibi uzaklardan, yelken gibi denizlerden
Gel bırakma sokaklarda böyle yapayalnız beni
İstanbul Bu Kadar Güzelken.
Şair. Yavuz Bülent Bakiler
Seslendiren: Mehmet Kemal
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaman en iyi terapisttir, Her geçen gün daha az kötü hissedeceksin, alışacaksın. Bazı günler acının yükseldiği ve hiç geçmediği algısı tekrar gelecek. Burada beklenen şeylerden biri; iki adım ileri bir adım geri iyileşecek, dönüşeceksin
Ne olduysa hayırlısı için oldu
Ne oluyorsa hayırlısı için oluyor
Ne kaybettin ki ağlıyorsun?
Ne getirdin ki kaybettin.
Ne yarattın ki yok oldu?
Ne aldıysan buradaydı
Ne verdiysen buradaydı
Sana bugün ait olan
Dün başkasına aitti
Yarın da bir başkasına ait olacak
O zaman ne için boşuna üzülüyorsun?