İnsan Selim olduktan sonra ne yapsa olur,anlıyor musun Olric? Anlıyorum efendimiz.Anlamasan da olur. Kimse anlamasa da olur.Gerçek hürriyet budur Olric. Ben anlıyorum. Anlatamasam da olur.
Herkes istediği kadar koşsun.Beni anlayacak insan, oturduğum yerde de beni bulur.Oturacağım ve bekleyeğim. Yerinde oturan Selim'e değer vermeyenlerin, Selim'in gözünde de değeri yoktur.
Şimdi ne durumlara düştük ikimiz de.Sen öldün;ben de koridorlarda, anlamsız bekleyişlerin içinde ölüyorum. Gerçekten öldün mü Selim? Bu yalnızlık dolu koca dünyada bütün tutunamayanları öksüz bırakıp gittin mi?