Dünya denilen bu çukur iyi bir yer değil dostlarım. İnsanlara, mekanlara, geçmişe, anılara, gerektiğinden fazla özen ve değer göstermeyiniz. Günün sonunda emeğiniz ve kırıklığınızla dımdızlak kalırsınız. Güzel bir yaşam için kendinize odaklanın. Bunu bazılarınız bencillik olarak adlandırabilir. Ben buna şahsi değerlilik diyorum. Yani kendimce tabi. Kişiler şahıslar hayatımızda kalıcı değil zaten hayatın kendisi kalıcı değil. Bu çukurda yaşadığımız ve yaşayacağımız şeyleri çok abartıyoruz ve bu durum hayatımızı zevkle değil telaş içerisinde yaşamamıza sebep oluyor. Yolculuk yaparken bir yere yetişmenin derdine düşüp doğanın güzelliğini unutuyoruz mesela. Bu basit bir örnek. Ortalama ömrümüz 70-80 sene bunlar tabi biraz iyimser rakamlar olduğunu düşünüyorum. Hayat mutlu olmayı bekleyecek kadar uzun değil.
Murat
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir garip kuşun kanadında hayalim, diyar diyar gezmekte. Düşerse ocağına damlada olsa, sakla koynunda düştede kalsa. Düştüğünde düşler insan yarımda kalsa.
Murat