Sessiz büyüyenlerdenim ben. Bu çağ bana koca bir çocukluk borçlu hoş gençliğimizde elden gidiyor. Sitemim sizlere değil dostlar uyum sağlayamayan benim belki de.
Murat
2013 yılından sonra bir şeyler oldu. Zaman öyle hızlı akıyorki. Ne yetişebiliyorum ne anlam verebiliyorum. Gün içinde birisi sorsa yıl kaç diye durup biraz düşünürüm o derece mevzuya uzağım