R1nd

R1nd
@Mus4b
~Carpe Diem~ Yavaş yavaş tane tanee. Şiirle güzel günlere.
10/10
·172 syf.··
2020 8. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2020 18:42
Ah şu Dostoyevski... Fakir edebiyatının baş tacı... Ele aldığı konular, kendi kimliği olmuş. Eleştiri yapmak yok. Okuma bahanem, Dostoveski. Başka ne demeye gerek var ki. :))))
Edebiyat
İnsancıklarFyodor Dostoyevski · Karbon Kitaplar · 201977bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

R1nd

, bir kitap okudu
10/10
·172 syf.··
3 günde okudu
·
2020 8. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.6/10 · 77bin okunma
...İnsanın bütün ömrünü, kendi hayatını mükemmel şekilde tarif eden bir kitabın varlığından habersiz geçirebilmesi, bunca zaman burnunun dibindekini görememesi düşününce çok tuhaf geliyor...
Sayfa 81 - Karbon KPE·Kitabı okudu
Söylentiler
Her şey,"Şu veya şu, senin suçun Makar Alekseyeviç." Sözleriyle başladı. Sonra "Suçun tamamen Makar Alekseyeviç'in olduğunu söylememe gerek bile yok." Oldu ve sonunda "Tabii ki Makar Alekseyeviç'in suçu." Lafına kadar vardı.
Sayfa 60 - Karbon KPE·Kitabı okudu
Karanlık çöküyor, Tereza da bir şeylerle meşgul. Başım da sırtım da ağrıyor. Düşüncelerim bile acı veriyor adeta, çok tuhaf. Evet, bugün keder doluyum Varvara...
Sayfa 17 - Karbon KPE·Kitabı okudu