📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitap İlkel yaratıkların anlayış sınırlarını aşan türdendir. Einstein’ın “İzafiyet teorisi” ile aynı düzeydedir de diyebiliriz.
insanın Evren’de başka yaşanabilecek bir atmosferin ve gezegenlerin varlığını düşünmesinden oluşan, başka gezegenlerde belki de bir canlı türünün yaşayabileceği varsayımını teori almış ve bunu kestirmenin pek güç olmayacağına dair bilgiler aktarılmıştır. Bir araştırma üzerine bir gezegeni keşfetme düşüncesiyle, gittiği yerdeki canlıların insanı “Tanrı” olarak kabul edilebileceğinden bahs edilmiş ve eğer yazıyı keşfetmişlerse insanı korkunç, olağanüstü ve “mucizevi” diye niteleyerek yazmaya koyulacaklarından kuşku duyulmamıştır.
Kafalarda anten türü başlıklar ve çubuklar bulunan şekilsiz devler; göğüslerinde çantalar taşıyan yaratıklar ne olduğu bilinmeyen varlıkların binip gökyüzünde dolaştıkları toplar;üstünde ışınların fışkırdığı değnekler, kocaman böceklere benzeyen ve taşıt aracı olduğu kesin olan garip biçimler. İşte tüm bunlar da “Tanrı’ların arabaları” başlığı altında toplanmıştır.
Aslında kitabın içlerinde bi yerlerde - “Peki ya Kesintisiz olan oksijenin, bir insanı, yaşam biçimleri ve biyolojik durumlarına göre belirli bir süre soluduğunda insan ömrünü ortalama 70-80 yılda çürüten zehirli bir gaz ise” diye sormaktan kendimi alıkoyamadım. Hiç bu tarafından bakmamıştım.
İmkânsız mı? Gülünç mü?
En budalaca itirazları yapanlar, genellikle kendilerini doğa yasalarına kesinlikle bağlı gören kimselerdir. Bol “ironi” yapmalı okumalar...
(dipnot; bence tüm bunlar komplo teorileri dir.)