Lerze i İstitar ü İstigna

Lerze i İstitar ü İstigna
@Mustafa52y
ORMAN MUHAFAZA MEMURU -Yek katre-i hünest,sad hezeran endişe -Derd çoh,hem-derd yoh,düşmen kavi,tal'i zebun Instagram;@mustafaglc52
Münacaat Bu yaşa erdirdin beni, gençtim almadın canımı ölmedim genç olarak, ölmedim beni leylak büklümlerinin içten ve dışardan sarmaladığı günlerde bir zamandı heves ettim gölgemi enginde yatan o berrak sayfada gezindirsem diye ölmedim, bir gençlik ölümü saklı kaldı bende. Vakti vardıysa aşkın, onu beklemeliydi genç olmak yetmiyordu fayrap sevişmek için halbuki aşk, başka ne olsundu hayatın mazereti demedim dilimin ucuna gelen her ne ise vay ki gençtim ölümle paslanmış buldum sesimi.Hata yapmak fırsatını Adem’e veren sendin bilmedim onun talihinden ne kadar düştü bana gençtim ben ve neden hata payı yok diyordum hayatımda gergin bedenim toprağa binlerce fışkını saplar idi haykırınca çeviklik katardım gökyüzüne bir düşü düşlere dalmaksızın kavrayarak bulutu kapsayarak açmadan buluta içtekini tanıdım Ademoğlu kimin nesiymiş ter döküp soru sormak nereye sürüklermiş kişiyi.Çeşme var, kurnası murdar yazgım kendi avcumda seyretmek kırgın aksimi.Gençtim ya, ne farkeder deyip geçerdim nehrin uğultusu da olur, dalların hışırtısı da gözyaşı, çiğ tanesi, gizli dert veya verem ne fark eder demişim bilmeden farkı istemişim.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
- Nasıl dua etmeliyiz? -
•Duadan önce Allah’tan af dile(estağfirullah) •Euzu besmele çek ( euzu billahi mineşşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim ) •Allaha güzelce hamd et (Elhamdülillahi rabbil alemin), •Salavat getir Duanın başında ortasında ve sonunda ( Allahümme salli ala seyyidina muhammedin ve ala ali seyyidina muhammed ) •Şimdi dua et duan kabul olunacaktır buyurdu Peygamberimiz sallallahu aleyhi vesellem. (Tirmizi) Duanın hazırlık kısmında bunları yapmamızı öneriyor Peygamber efendimiz sallallahu aleyhi vesellem. Peki dua kısmına geçersek; Abdestli bir şekilde kıbleye yönelerek bütün içten duygularınla Allaha yalvar. Duanın kabulü için efendimizi ve Allah dostlarını vesile kıl, duanda anneni babanı ve müminlere unutma sakın. Duanın sonunda salavat getir çünkü 2 salavat arası duanın kabulü yakındır. Duanda ısrarcı ol çünkü vereceği şey Rabbimin katında duruyor senin emeklerini, gerçekten isteyişini ve Rabbimin “Kün fe yekun” demesini bekliyor. Çok istedin emek verdin olmadı mı hayırlısı değilmiş be kardeşim hayırlısı şimdiki halinmiş. Ne demiş Şemsi Tebrizi “ Ben Mevladan isterim verirse yüceliğinden , vermezse imtihanımdır . ” Dualarınızda insanlığı,ümmeti,bizleri unutmayın 🌸🕊️
Din