☆♡ ᴍᴜsᴛᴀғᴀ ♡☆

☆♡ ᴍᴜsᴛᴀғᴀ ♡☆
@Mustafabilbik
Kitaplar insanı insana anlatır.. instagram.com/mstf.00_?igsh=N...
İki hayat yaşıyordum
Biri düşüncelerimdeki hayat Diğeri gerçek hayat İlkinin yeterince beslenmesi durumunda İkincisi günlük ekmek bir saatlik çalışma Ve başımın üstündeki çatı ile sınırlı kalabilirdi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç bir zaman olamayan birine şiir yazılır mı?
Ne olur kim olduğunu bilsem .pia.nın ellerini bir tutsam ölsem Böyle uzak uzak seslenmese Ben bir şehre geldiğim vakit O başka bir şehre gitmese otelleri bomboş bulmasam İclenip buzlu bir kadeh gibi boğulanıp boğunalıp durmasam Ne olur sabaha karşı rıhtımda seslendiğini duysam pia'nın Sırtında yoksul bir yağmurluk Çocuk gözleri büyük büyük üşümüş ürpermiş soluk Ellerini tutabilsem pia'nın Ölsem eksiksiz ölürüm
En büyük rahat rahatsızlığa alışmaktır Aynadaki Yalan
Çöle İnen Nur
Uğradığın dertlerden mahluklara şikayeti kes Merhametliyi merhametsize şikayet etmiş olursun
Fakir evlerinde babalar hep unutkan, anneler hep tok olur. Az önce okudum bu cümleyi, ciğerim tutuştu.