M.Kıĺıç

M.Kıĺıç
@Mustafakc
Amasya
Amasya, 12 Haziran
285 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
İşin en aşağılık tarafı şu ki yavrum, galiba yalnızlığa alışıyorum... Nazım Hikmet Ran
Şiir
Reklam
Acıya kahkaha atabilmek bir sanatsa eğer; ben çok pahalı bir tabloyum. Charles Bukowski
Şiir
Sınanmadığımız bir acı üzerine konuşmak, her zaman kolaydır. Tarık Tufan
Edebiyat
İshiguro; "Belki de geçmişe bu kadar sık dönüp bakmamalı." der. Hatıralar önemli fakat yaşamak daha mühimdir.
Edebiyat