Mustafa Selvitepe

Mustafa Selvitepe
@Mustafaselvitepe
Ben istiyorum ki; Bir zamanlar güzel olan hep güzel kalsın.Her gün, yeni bir şey keşfetmenin ilk anı gibi heyecanlı olsun.Elimiz dokunduğunda şefkatle dokunsun.Şefkatle dokunmayacaksa iyileşene kadar orada dursun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·256 syf.·
2019 30. kitabı
Bir şişe şarap açıver... Mezesi şiir olsun...Aşk Cemal Süreyya'dan Özgürlük Nazım'dan olsun Ve Orhan Veli İstanbulu anlatsın bize gözleri kapalı Özdemir Asaf'ı unutma haaa...Anahtar onda sonra kalmamalı dışarıda
Puan vermedi·56 syf.·
14 saatte okudu
·
2019 29. kitabı
Stefan Zweig
8/10 · 3.465 okunma
Sahaf mendel
Buralardan çekip gittiğimizde tozun üzerindeki ayak izlerimizi bir rüzgar süpürüp götürecekse yaşamanın ne anlamı var ki?
Sayfa 37·Kitabı okudu