Ben istiyorum ki; Bir zamanlar güzel olan hep güzel kalsın.Her gün, yeni bir şey keşfetmenin ilk anı gibi heyecanlı olsun.Elimiz dokunduğunda şefkatle dokunsun.Şefkatle dokunmayacaksa iyileşene kadar orada dursun.
Bir şişe şarap açıver...
Mezesi şiir olsun...Aşk Cemal Süreyya'dan
Özgürlük Nazım'dan olsun
Ve Orhan Veli İstanbulu anlatsın bize gözleri kapalı
Özdemir Asaf'ı unutma haaa...Anahtar onda sonra kalmamalı dışarıda