Mustafa AYDIN

Mustafa AYDIN
@Mustafaydn
𝐃𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐬𝐢𝐫𝐥𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐥𝐬𝐢𝐳𝐝𝐢𝐫. ♡م♡
"saatlerce konuş, dinleyeyim. bana her şeyi anlat. seni görmediğim bütün zamanları, neler yaptığını, hangi masalarda oturduğunu. sevdiğin bütün kedileri. bana her şeyi anlat. bana bilmediğim her şeyi anlat. hangi yollardan geçmeyi sevdiğini. içini en çok kıpır kıpır eden şeyleri, en sevdiğin kitabı, en çok içine dokunan o cümleyi. üzüldüğünde hangi şarkıları dinlediğini, seni ağlatan ilk şarkıyı. en çok neye güldüğünü. mutlu olduğun ilk anıyı. bana bağıra bağıra konuşmak isteyip de en çok neye sustuğunu anlat. bana en çok kızdığın şeyi anlat. en çok neye kırıldığını. seni saatlerce boşluğu seyrettiren o acıyı anlat."🔗
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yürek hissetmez mi kendinden olanı.."
"Garibin küsmesi de kendinedir."
Seni kim seviyor biliyor musun? Seninle konuşmak için sabırsızlanan ve söylediğin her kelimeyi dinleyen kişi. Günün sonunda her zaman yanında olan ve olmak isteyen kişi. Onu rahatsız eden bir durum olduğunda bile hala uzaklaşmayan, hala benim için önemlisin diyebilen kişi. Gözyaşlarını silen ve gözyaşı lekeli yanaklarını öpen kişi. Senin için fedakarlık yapabilen ve her durumda yanında olan, seni tanıyan ve sormadan ne istediğini bilen kişi.Yaptığın hatalar ve seçimler ne olursa olsun seninle olmak isteyen kişi. Bedensel ilişkileri için seni kullanmayan, seni " Sen olduğun için " değerli gören,yanında herzaman rahat ettiğin kişidir. Bulduğun zaman kaybetme!🔗
Dervişe "Ne anladın dünyadan?" diye sorduklarında verilen en yaygın ve meşhur cevap şudur: "Ölülerin sevgiyle anıldığı, yaşayanların sevgisizlikten öldüğü bir dünyaya şahit oldum. Ölülerin toprağına çiçek ektiler, yaşayanların bahçesini talan ettiler".