Mustafa AYDIN

Mustafa AYDIN
@Mustafaydn
𝐃𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐬𝐢𝐫𝐥𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐥𝐬𝐢𝐳𝐝𝐢𝐫. ♡م♡
"saatlerce konuş, dinleyeyim. bana her şeyi anlat. seni görmediğim bütün zamanları, neler yaptığını, hangi masalarda oturduğunu. sevdiğin bütün kedileri. bana her şeyi anlat. bana bilmediğim her şeyi anlat. hangi yollardan geçmeyi sevdiğini. içini en çok kıpır kıpır eden şeyleri, en sevdiğin kitabı, en çok içine dokunan o cümleyi. üzüldüğünde hangi şarkıları dinlediğini, seni ağlatan ilk şarkıyı. en çok neye güldüğünü. mutlu olduğun ilk anıyı. bana bağıra bağıra konuşmak isteyip de en çok neye sustuğunu anlat. bana en çok kızdığın şeyi anlat. en çok neye kırıldığını. seni saatlerce boşluğu seyrettiren o acıyı anlat."🔗
Mavi isimli okura yanıt verildi
Mustafa AYDIN
Anlatan sen olduğun sürece bir ömür dinlerim ben 🤍
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni kim seviyor biliyor musun? Seninle konuşmak için sabırsızlanan ve söylediğin her kelimeyi dinleyen kişi. Günün sonunda her zaman yanında olan ve olmak isteyen kişi. Onu rahatsız eden bir durum olduğunda bile hala uzaklaşmayan, hala benim için önemlisin diyebilen kişi. Gözyaşlarını silen ve gözyaşı lekeli yanaklarını öpen kişi. Senin için fedakarlık yapabilen ve her durumda yanında olan, seni tanıyan ve sormadan ne istediğini bilen kişi.Yaptığın hatalar ve seçimler ne olursa olsun seninle olmak isteyen kişi. Bedensel ilişkileri için seni kullanmayan, seni " Sen olduğun için " değerli gören,yanında herzaman rahat ettiğin kişidir. Bulduğun zaman kaybetme!🔗
Mavi isimli okura yanıt verildi
Mustafa AYDIN
Buldum kaybetmemek üzere🤍🐞
Zamanın elinden tutup Kendi sonuma gülümseyerek yürüyorum. Öylesine güzel bir son ki Bir bakışın Ömrümü aşka boğacak Gönlümde sevda bulacak Öyle bir son ki, Sonsuzluk bizimle doğacak... Varlığın, zamanın ve mekanın dışında Beni ben yapan tek değer bugün. Bu sebeple, Saçlarıma ak düşse, Yüzümde kırışıklıklar boy gösterse Yahut Dizlerim tutmasa ve bir baston kolum kanadım olsa Bir gülüşüne değişmem... Emek dilinde söylenen aşk şarkıları Umut tonunda biter derler... Aşkı şarkılarda sarıp sarmalayan dilim Gözlerinde aşka bağlanmış bir düğüm bugün... Şimdi Aşk Emek dilinde söylenmeli..
Mavi isimli okura yanıt verildi
Mustafa AYDIN
🫂🥹
"Arzuhâl eyledim mâhı güzele, Ömrümün vadesi kirpiğindedir. Aşkın ateşi düşmüş gönlüme, Vallahi tek şifam gözlerindedir.." 🔗
Mavi isimli okura yanıt verildi
Mustafa AYDIN
🫂🤍