“seninle konuşmalıyım. içimde, seni kaçırırsam her şeyi kaçıracakmışım gibi bir his var. hayır, bu hayatla ilgili değil. öyle olsaydı umrumda olmazdı zaten. ama bu hayatla ilgili değil. seni seviyorum..”
"Güzel bir şey olduğunda en çok seni özlüyorum.
Çünkü mutluluğumu paylaşmak istediğim tek kişi sensin.
Bir şey canımı sıktığında ,en çok seni özlüyorum.
Çünkü beni anlayacak tek kişi sensin."🔗
“Özlemin buruk bir tadı var, hele seni özlemenin. Bir kokusu var, bütün çiçeklere değişmem. bir ışığı var, bir rengi var seni özlemenin...”🔗
Beşinci Mektup | Ümit Yaşar Oğuzcan