İnsan hayal kurmak için yaratılmıştı , yani itaat etmekten çok mücadele etmek için. Bu evrimin kuralıydı. Ve özellikle de insan şiir için yaratılmıştı.
Jean-Christophe Grangé (Koloni)
"O kadar yapay ve uyduruk varlıklarız ki olayın kendisinden çok az zevk alıyor olmamıza rağmen, içinde barındırdığı zıtlıklardan fevkâlade haz duyuyoruz."
Sigmund Freud