M- kılıç

Sevgili Sabahattin Ali, benim de '' içimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü var. ''
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni biliyorsun, senden başkasına kapı deliğinden bile bakmadım.
Edebiyat
“Nasıl da uzağız şimdi, yakın olmamız gereken herkese, her şeye.“
Edebiyat
Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı.
Edebiyat
Kötü kader diye bir şey yoktur; 21. Yüzyıl vardır. Ve bu yüzyıl, yavrucuğum; Bir kelebeği bile intihar ettirebilir.. l José Saramago
Şiir