Kitap güzeldi çok güzeldi. İçimi ısırtı ama niye diyaloglar bu kadar azdı ki. Mesela Darcy aşkını ilan ederken sadece seni seviyorum dediği kısım söylendi geri kalanlar sadece anlatıldı. Bu bir sürü yerde daha oldu. Bu durumu hiç sevmedim. Çünkü (en azından ben) oraları okurken kitabın içine giremedim, sadece okuyup geçtim. Bir şey daha var. Darcy ve Elizabeth’in sahneleri de azdı, bazı yerleri kendi içimden doldurmak zorunda kaldım