Bana kadınlardan söz eden önce o oldu. Ötekilerin yakındıkları ilk şeyin bu olduğunu söyledi bana. Benim de aynı durumda olduğumu ve bu muameleyi adil bulmadığımı söyledim. "Ama," dedi gardiyan ,"sizi hapse bunun için tıkıyorlar zaten."
" Nasıl yani?"
" Evet öyle, özgürlük bu işte. Özgürlüğünüzü elinizden alıyorlar." Hiç böyle düşünmemiştim. Söylediğini onayladım, " Doğru,ceza başka ne olacak ki ?"dedim. "Evet , durumu siz anladınız. Ötekiler anlamıyor.