Gözde

Gözde
@Mutlulukyolcusu

Gözde

, bir kitap okudu
Puan vermedi·146 syf.·
2025 1. kitabı
Ahmet Emre
5.7/10 · 458 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaralı yüreğin kadar başına geleni taşırsın...
Bir dünya seyahati bile bir adımla başlar. Kaplumbağa bile yürümek için başını kabuğundan çıkartmak zorundadır. Gülmek; "SAF" denme riskini göze almaktır. Ağlamak ise; "DUYGUSAL" görünme riskini... Birine yakınlaşmak; "KENDİNİ KAPTIRMA" riskini, Hayallerini ve düşüncelerini sergilemek ise; "ONLARI BAŞKASINA KAPTIRMA" riskini göze almaktır. Sevmek; "KARŞILIK GÖREMEME" riskini... Yaşamak ise; " ÖLME" riskini göze almaktır. Umutlanmak; "HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRAMA" riskini Çabalamak ise; "BAŞARISIZ OLMA" riskini göze almaktır... Ama riskler yaşanmalıdır, çünkü hayatımızın en büyük riski hiç risk almamaktır. Hiç risk almayan kişi, belki acı ve üzüntülerden korunabilir ama büyüyemez, sevemez, değişmez, hissedemez, öğrenemez. Garanti arayışlarıyla zincirlenmiş bir köle olarak yaşarken, bedelini; özgürlüğünü kaybederek öder. Sadece; riski göze alabilen kişi özgürdür. Leo BUSCAGLİA
“Bir gün rahatsızlık rahatlıktan daha eğlenceli hale gelecek ve kaderinin değiştiği yer tam olarak o an olacak” -Hikmet Anıl Öztekin
Yalan, kimse sorgulamadığında gerçeğe dönüşür.