Sevemediğim ama beğendiğim kitaplar var... Anakronizme düşmemek için o günün şartlarıyla değerlendirmeye çalıştığım ama başaramadığımı hissettiğim bu eser de onlardan biri.
Belki kitap, Wilde'in çeşitli eserlerinden seçilmiş alıntıları sunduğundan adapte olamadım, belki kadın erkek ilişkilerindeki sivri(!) düşüncelerden bunaldım bilmiyorum. Fakat yazarı eserlerini okuyarak kendi alıntılarımızı derlememizin daha sağlıklı olacağını hissediyorum. Aksi halde fikirler alıntıda kalmış gibi oluyor.
Eyyorlamam bu kadar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!