İnsanın dostunu unutması ne kadar üzücü.Herkesin dostu olmuyor.Eğer dostumu unutursam,rakamlardan başka bir şeyle ilgilenmeyen büyüklere benzeyebilirim.
Sensiz bir ben düşünemiyorum.Canımın yarım kalmasından kaynaklı bir burukluk saracak her anımda beni..Ne olur en güzelini sen yaşa,hep sende mutluluğun ve sevilmenin çoğu olsun.Anneciğim,beni hiç bırakma olur mu?