Nur

Nur
@Muzeysel
Kendi hâlinde.

Nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2020 2. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevinmeyin,daha ölmedim. Oğuz Atay
Ne ölümden kork,ne de ölümü iste! Martialis
Kelebeklerle tanışmak istiyorsam iki üç tırtıla da katlanmam gerek.
İnsanın dostunu unutması ne kadar üzücü.Herkesin dostu olmuyor.Eğer dostumu unutursam,rakamlardan başka bir şeyle ilgilenmeyen büyüklere benzeyebilirim.