Önceden belirteyim bir Sabahattin Ali aşığıyım. Üslup biçimi, betimlemeleri ve olayları bakış açısı tartışılmaz. Bu kitabından büyük bir zevk alamadım maalesef. Çakıcı hikayesi bana doyurucu gelmedi. Bu da önceden Yaşar Kemal'i Çakırcalı Efe kitabını okuduğumdan kaynaklandı. Kitabın içeriğinde S. ALİ'nin kendi çizimleri bulunuyordu. Güzel bir basım olmuş.