Kitabı beğendim çok güzel bir kitaptı (Spoi Özellikle morg sahnesinde Alper'in söyledikleri gerçekten çok güzeldi ama kızına Gökçe'nin ismini vermesi de onu hala sevdigini gösterir. Kitabın sonuna doğru Gökçe'nin onu hala sevdigini öğrenince verdiği tepkilerden anlamış olduk) ve kitabı okumanızı kesinlikle tavsiye ederim