Kitaba başladığınızda sizi sürükleyen bir kitap.Okuduğunuza hiç pişman olucağınızı sanmıyorum. Marissa Meyer'in tüm kitaplarını öneririm. Bu kitaba gelecek olursak (spoiler vermeden konuşmak benim için çok zor:D) Cinder'ın yaşadığı zorluklar ve onun aşkı benim için büyüleyici. Okumaya basladığımda elimden bırakmadığım bir kitaptı. Ayrıca mükemmel kurgulanmış.