Hani bazı kitaplar insanda derin izler bırakır ya okuduktan sonra ne yapacağını şaşırırsın, nasıl bir tepki vereceğini bilemezsin. Şu an tam olarak bu durumdayım. Sonunun bu kadar vurucu oluşunu hiç beklemiyordum. İlk bölümünde duyguların en tehlikelisi aşktır diye başlayan bu kitap ileri bölümlerde de aşkın insan üzerinde nasıl bir etki yapacağını çok güzel ve yalın bir dille okuyucuya sunuyor. İlk kısımlarında biraz sıkılsamda ilerleyen bölümlerde beni içine çektikçe çekti. Beğendiğim kitaplar arasında yerini almıştır.:)