Ben de; ama hiçbir düzenin,hiçbir dinin ya da devletin bizim düşmanlarımıza verdiğimiz hakları verdiğini de görmemişsindir.Bu da İslam'ın yüceliğini gösterir.
Hz.Ömer tebessüm etti ve:
Devlet yönetmek böyle bir şey Halid. Hiç savaş yönetmeye benzemez.Allah sana kaybettiğin savaşın hesabını sormaz hatta şehit olursan hiç sormaz ama bana öyle mi? Bir kişinin hakkını bir kişiye yedirsem bunun hesabını nasıl verebilirim.