Gamze K.

...var olan ve olabilecek her şeyden bu denli düş kırıklığına uğramış birine döndüğüm için kendi hâlime acı acı gülmekteydim.
Reklam
Peki ama böylesine gençken bunca acı niye? Ne bileyim! Belki kaderimde vardı böyle yaşamak, yük taşımaya başlamadan gözü yılmış, henüz koşmamışken nefes nefese kalmış biri olarak...
Sayfa 12·Kitabı okudu
İçimde bir şeyin kırıldığını hissettim. Bu her neyse, parçaların içimde kalması için kollarımla kendimi sardım.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Sanki hiç sonu gelmeyecekmiş gibi hayata kafa tutuyorum!
Sayfa 63·Kitabı okudu
...bir şeyin dile getirilmemesi, var olmadığı anlamına gelmez ve var olan bir şey dile getirilmese de hissedilir.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Reklam