Müzeyyeen

Müzeyyeen
@Mzyyn_11110000
Gidiyorum ama gidişim henüz dile getirlmemiş bir hakikat ile oluyorsa o hakikat beni arayıp bulacaktır.İşte o zaman yine geleceğim...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bin yıl daha siz,ben ve bu çiçekler,tıpkı şimdi ki gibi bu bahçede geleceğiz bir araya.Yaşamı severek,boşluğun hayalini kurarak ve yine güneşe yükselerek varolacağız...
Dostlarım ve kardeşlerim,bilin ki en geniş yol,yoldaşınızın kendisidir.
Bırakın onu kendi yoluna gitsin.Çünkü onun ekmeği yalnızlık ekmeği,kadehindekiyse hatıralarının şarabıdır bir başına içeceği.
Öyle anlar vardır ki ayrılığın ebediyeti saklıdır iiçlerinde. Ama ayrı yollara düşmek, zihnin takatsizliğinden başka bir şey değildir esasında ve belki de biz hiç ayrı düşmedik aslında.