Nuray

Nuray
@NBkmc
@NBkmc·
·
sabitlendi
Kışın en güzel haliydi Kasım ...
Reklam
Zamanı geri sarsak , şöyle bir liseli yıllara ve sen o yıllarda açılsan , el kızartmaca oynasak yine ve sen başka biri elime değdi diye sertçe vurmak yerine kıyamasan mesela
Bana bir ömür daha lazım İlkini ziyan ettik..
Sonsuza dek çıkmak istemediğim tek yerdi kalbin...
Ben ölünce, beni güldüğünde yanağında oluşan çukura gömsünler
Reklam