Cansu

«uyarına gelirse tepemde bir de çınar» demişti on yıl önce demek ki on yıl sonra demek ki sabah sabah demek ki «manda gönü» demek ki «şile bezi» demek ki «yeşil biber» bir de memet'in yüzü bir de güzel istanbul bir de «saman sarısı» bir de özlem kırmızısı demek ki göçtü usta kaldı yürek sızısı geride kalanlara...
Edebiyat
Fırat Çevik isimli okura yanıt verildi
Cansu
kesinlikle 😊 nazım hikmet’in anısı önünde saygıyla...