"Başta söylemem gerekeni sonda söylüyorum ya da sonda söylemem gerekeni başta. Çünkü kimse beni dinlemiyor! Öfkelendiğimde düşünemiyorum ve en çok da kendime öfkeliyim. Dengesiz bir ruh halim var ,evet! Dengesizin biriyim! Kendimi anlayamıyorum ki ben, başkalarına ifade edeyim..."
"Ama yalnız olmayı ben seçmedim!"