Neşe Yalvaç

2 metrelik wb yanında 1.84 lük Ulaş tütüncü gibiyim... (Yine uzun)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap kaç bölüm acill cevap Vaveyla 2 - Kış Dönencesi
İzler acımaz Lina.
Bir kisiyi anlamaya çalışmak veya anlatmaya bana göre en yersiz olanıdır. Çünkü bazı hisler anlaşılmaz, bu anlamak isteyeni yorar. Çünkü bazı insanlar anlaşılmak istemez, iyi veya kötü, o duygunun kendine has olmasını ister, bu uğraş onu yorar. Çünkü bazen insan anlatmak istemez, bu iki kişiyi de yorar. Çünkü bazen insan dinlemek istemez, bu yeniden herkesi yorar. İnsanın bazen anlamak için dinlemeye ihtiyacı yoktur. İnsanın bazen anlatmak için konuşmaya ihtiyacı yoktur. Bazı duygular kişiye özeldir, anlaşılmaz. Bazı dertler içini kemirir, anlatılmaz. Bunu nasıl açıklasam bilemiyorum ama bir şarkı sözü vardı ya hani, "Kalpten kalbe bir yol vardır. Göz ile görülmez."